loading...
مجله اینترنتی سان تو فان
omid بازدید : 612 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

امروز چهار شنبه 20 اسفندماه 1393 برای شما عزیزان آماده شده است.

فال امروز چهار شنبه 1393/12/20


فال روزانه متولدین فروردین

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز احساس گرم و دوستانه ای دارید، ولی در درون به چیزهای جدی فکر می کنید. شاید در مورد ایده های خود بحث نکنید، ولی نقشه های بلندمدتی برای آینده اموال مشترک، بدهی و منابع دیگران می کشید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شما افکاری جدی درباره یک رابطه خاص دارید. وقتی به همه چیزهای مثبتی که در مورد با هم بودن شما و همه چیزهایی که خوب نیستند، فکر می کنید، معمایی در ذهنتان شکل می گیرد. شاید این چیزی نباشد که با منطق حل شود، باید دیدگاه درست را بیابید. دیدگاهی که به همه سوالات شما پاسخ دهد.

 

پیش بینی شغل شما: حالا بهترین زمان و مطلوب ترین زمان برای شماست. زمانی که طی آن می توانید پیشرفت های بزرگی در آنچه مشغولش هستید داشته باشید. شما ابزارهایی که برای پیشرفت لازم است را دارید. در روزی همچون امروز شما انگیزه استفاده از آنها را هم دارید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز روزی اجتماعی است. از گپ و گفتگو با دیگران به خصوص در جمع ها لذت ببرید. احساس رقابت و مهربانی با دیگران می کنید. شاید هم با فردی بزرگتر از خودتان شریک شوید یا از فردی با تجربه تر توصیه و پند بگیرید که می خواهد به شما کمک کند.

 

پیش بینی روابط شما: اگر خوب نگاه کنید و مصمم باشید، همیشه راهی برای همه چیز وجود دارد. شما به دنبال راه حلی برای یک سری از موانعی هستید که بر سر راه رابطه شما قرار گرفته اند و نمی گذارند آنطور که دوست دارید رابطه تان جلو برود. نکته اینجاست که آنها را مانع نبینید، بلکه آنها را فرصتی استثنائی بدانید.

 

پیش بینی شغل شما: در ابتدا شاید ایده های ریسک دار فرد دیگری شما را تحت تأثیر قرار ندهد. ولی با بررسی بیشتر می بینید که این ایده ها بیشتر از آنچه به نظر می رسیدند خوب و درست هستند. خلاصه بگوییم، هیچ چیزی را قبل از بررسی دقیق رد و انکار نکنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

چهارشنبه 20 اسفند 1393

جزئیات زندگی خصوصی شما امروز رو می شود. در واقع، رئیس، یکی از والدین یا فردی بزرگتر یا باتجربه تر از شما شاید برایتان توصیه ای داشته باشد که به دردتان بخورد. چه در مورد شغلتان چه در مورد امور سلامتی. امروز به چشم مردم خوب می آیید.

 

پیش بینی روابط شما: در حال حاضر در مورد رابطه شخصی و نزدیکی که دارید باید بگوییم شما دشمن واقعی خودتان هستید. چیزی در رفتارتان هست که شما را تشویق به دست کم گرفتن شراکت نویدبخش می کند. پاسخ شما در چیزی که شریکتان انجام می دهد یا نمی دهد نیست، بلکه درون خودتان است. باید عقب بایستید و همه چیز را از دید متفاوتی ببینید.

پیش بینی شغل شما: تلاشتان را بکنید تا با فردی کار کنید که از همه بیشتر از او بدتان می آید. به احتمال زیاد، از این فرد به خاطر رفتار خودخواهانه اش خوشتان نمی آید. ولی تفاوت های شخصیتی را کنار بگذارید تا با پاداش عظیمی روبرو شوید.

 

فال روزانه متولدین تیر

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز کار متفاوتی انجام دهید. نمی خواهید همان کارهای روزمره و همیشگی را انجام دهید. شما هم احتیاج دارید گاهی با چیز متفاوتی انگیزه پیدا کنید. سفر، کتاب خوانی، تماشای فیلم، مطالعه و ملاقات با مردم فرهنگ های دیگری برایتان جالب است. کاری انجام دهید.

 

پیش بینی روابط شما: هرچقدر سخت تلاش کنید تا به کسی برسید، گویی به دیوار سخت می خورید. امروز این موضوع برایتان آزاردهنده می شود، زیرا می خواهید مسئله خاصی را حل کنید. برای این مشکل راهی وجود دارد، ولی شامل تمایل به تغییر در دیدگاه تان می شود. بعد از این کار مشکل خودش رفع می شود.

 

پیش بینی شغل شما: مطمئن باشید که در حال حاضر در بهترین مکان قرار دارید. این انرژی شما هیجان انگیز است و می توانید در هیجانی که دور و برتان است محل دنج خود را بیابید. از قطار افتخاری که همه سوار می شوند جا نمانید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

چهارشنبه 20 اسفند 1393

به این فکر می کنید که چگونه به بدهی ها، مسائل بیمه، مالیات، میراث و اموال مشترک رسیدگی کنید. می خواهید بدهی های خود را کم کنید و جزئیات کاغذبازی را تمام کنید.

 

پیش بینی روابط شما: شاید امروز در مورد اینکه چرا وارد چنین رابطه ای شدید دچار شک و تردید شوید. گیر کردن در چنین موقعیتی احتمال کشف حقیقت را فراهم می کند. باید ببینید که این تردیدها از کجا نشأت می گیرند و چرا ترس دارید. سپس باید ایمان داشته باشید و به دانش درونی تان اعتماد کنید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز فرصت و قدرت فراوانی تا در منزلتان می آید. زود بیدار شوید و زود سر کار بروید. ایده ها و افرادی که سر راهتان قرار می گیرند، منابعی ارزشمند هستند. همیشه دفتر یادداشتی کنار دستتان داشته باشید. موفقیت در دستان شماست.

 

فال روزانه متولدین شهریور

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز برایتان بهتر است که بر شرکا و دوستان نزدیک تمرکز کنید. به طریقی چاره دیگری ندارید. خونگرم، دوستانه و کمک کننده باشید. نسبت به بحث های مربوط به آینده بلندمدت باز و پذیرا باشید و به چگونگی برخورد با مشکلات عملی مسائل روزمره پیرامون دقت کنید.

 

پیش بینی روابط شما: شما اغلب تأخیرها را دوست ندارید، به خصوص وقتی مسئله مربوط به دل باشد، زیرا این موضوع برخلاف همه داستان هایی است که همیشه در مورد عشق می شنویم. ولی امروز چالشی در دست دارید. مانعی سر راهتان است که نمی گذارد به کسی نزدیک شوید. راه حل غیرعادی را انتخاب کنید.

 

پیش بینی شغل شما: اگر می خواهید فرصت های عالی بدست آورید، باید رفتار و طرز تفکر خود را عوض کنید. بجای آنکه سبعانه پرنده ای که در چنگتان است را فشار دهید، با اعتماد به نفس جلو بروید و پیشرفت کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر

چهارشنبه 20 اسفند 1393

روزی عالی برای درآوردن قلم و کاغذ و نوشتن وظایفتان است تا ببینید که میزان بازدهی و کارایی شما چقدر است. لیستی از هر چیزی که می خواهید انجام شود بنویسید. این لیست می تواند شامل کارهای کوچک و همچنین مسائل مربوط به کار یا سلامتی باشد.

 

پیش بینی روابط شما: امروز به نظر می رسد که جریان آزاد ارتباط بین شما و او منجمد می شود. این مسئله را به دل نگیرید؛ بلکه از این فرصت برای درک علت این اتفاق استفاده کنید. اگر به ریشه این مشکل پی ببرید و متوجه شوید که چه چیزی توانایی صحبت شما را بریده است، قدم بزرگی در با هم بودن برداشته اید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز روش های تند صحبت کردن شما موجب می شود که از هر دری که می خواهید عبور کنید. دیگران ایده های جالب و خوبی درباره شما دارند و شما هم توانایی رساندن این ایده ها به دیگران و مؤثر ساختن آنها را دارید. دیگران می خواهند که شما به عرشه این کشتی بپیوندید.

 

فال روزانه متولدین آبان

چهارشنبه 20 اسفند 1393

روز خوبی برای شماست، زیرا در محل کار نیستید. حداقل اکثر شما نیستید. از امور عشقی و مسائل رمانتیک، هنر، تئاتر، رویدادهای ورزشی، سینما، رستوران و هتل و بازی با کودکان لذت ببرید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز وقتی صحبت از رابطه باشد، شما باید مذاکره ای انجام دهید. شما و طرفتان باید در مورد بعضی مسائل حرف بزنید، ولی این صحبت می توانید رو در رو نباشد. شاید شما با جستجوی مسائلی که در مورد آنها توافق دارید، جواب نیابید، بلکه با دیدگاهی کاملاً نو و متفاوت بتوانید استدلال خود را انتقال دهید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران برای شما تهدیدآمیز می شوند. در نتیجه، شاید برایتان سخت باشد که بایستید و آنچه بدان ایمان دارید را بگویید. به یاد داشته باشید که صدای شما هم به اندازه صدای دیگران مهم است. حالا زمان عقب نشینی نیست.

 

فال روزانه متولدین آذر

چهارشنبه 20 اسفند 1393

قطعاً باید امروز انرژی خود را روی نیازهای خانه و خانواده متمرکز کنید. درباره پروژه های تعمیر یا دکوره کردن مجدد منزل و زیباتر کردن منزل فکر کنید. بحث های خانوادگی پربازده و عملی می شوند اگر نقشه هایی برای آینده بلندمدت بکشید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شاید با موانعی روبرو شوید که شاید در نگاه اول راهی برای غلبه بر آنها نیابید. در حقیقت این مانع ظاهری یک برکت پنهانی است که باعث می شود شما درک بهتری از کسی که به تدریج به شما نزدیکتر و نزدیکتر می شود بیابید. این باعث می شود که بفهمید او چه احساسی نسبت به شما دارد.

 

پیش بینی شغل شما: امروز دنیا در دستان شماست و شما استاد و صاحب این حوزه هستید. خوش شانسی در نوک انگشتان شماست. همه فرصت های خوبی که برایتان مهیا می شود را در بر بگیرید. حالا زمان آن نیست که برای خودتان متأسف شوید. موفقیت از آن شماست.

 

فال روزانه متولدین دی

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز روز مطبوع و بی دردسری است. شما احساس خونگرمی و دوستی با دیگران می کنید و گاهی هم ذهنتان مشغول مسائل جدی و عملی می شود. زیرا تمرکز و دقتی عالی روی استراتژی سازی برای آینده دارید. به افراد بزرگتر از خودتان که ایده های خوبی دارند گوش کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شما از صحبت کردن با دیگران لذت می برید یا شاید بجای صحبت کردن باید بگوییم موعظه کردن. امروز رساندن پیامتان به فردی که می دانید به کمک و راهنمایی شما نیاز دارد، دشوار شود. با آنکه این فرد شما را بهتر از هر کسی می شناسد، در می یابید که او نسبت به توصیه شما بطوری غیرعادی مقاومت می کند. شاید در حال حاضر به توصیه شما نیازی ندارد.

 

پیش بینی شغل شما: امروز نگرش مثبت تری نسبت به کاری که انجام می دهید داشته باشید. وقتی این کار را می کنید، متوجه می شوید که حمایت فراوانی به سمت شما می آید. اگر در جستجوی شغل جدیدی هستید، باید جنبه باروحیه و خوش خلق خود را به کارفرمایان آتی نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز زمانی را بگذارید برای آنکه نگاهی جدی به گردش وجه نقد خود بیندازید تا بدانید که چه دارید و چه ندارید و چقدر بدهکارید. بهر حال اطلاعات برای انسان قدرت می آورد. رئیس یا فردی بزرگتر از شما می تواند کمکتان کند یا به شما توصیه از بدهد. چگونه می توانید آینده خود را تضمین کنید؟

 

پیش بینی روابط شما: امروز شاید متوجه شوید که دارید سعی می کنید مانع پیشروی خاصی در رابطه شخصی و نزدیک خود شوید. شریک زندگی شما شاید ایده ها و نقشه هایی داشته باشد که بسیار متفاوت و شاید کمی زیاده روی به نظر برسد. ولی شما با کله شقی خود به او کم لطفی می کنید. یک بار هم که شده، کودک درون خود را سرکوب نکنید.

 

پیش بینی شغل شما: شعله بزرگی در حال شعله کشیدن است و انرژی شما به آن سوخت رسانی می کند، چه به طریقی بد چه خوب. به کاری که انجام می دهید ایمان داشته باشید زیرا با گذشت زمان خودتان را عمیق تر می کنید. از اینها گذشته، باید با خودتان صادق باشید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

چهارشنبه 20 اسفند 1393

امروز همه چیز به نفع شماست. اگر کل دنیا را به یک سو کج کنیم، باز همه چیز به سمت شما جاری می شود. هر چه می خواهید از کائنات طلب کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز تحمل افرادی که مصمم هستند در گذشته بمانند برایتان سخت می شود. اگر هم بخواهید درست نگاه کنید، شما هم در گذشته گیر کرده اید. نگرش شما نسبت به رابطه مهمی مانع پیشرفت می شود و اگر می خواهید بهبودی که انتظارش را دارید شاهد باشید، باید این نگرش خود را عوض کنید.

 

پیش بینی شغل شما: تغییر بزرگی در راه است. تلاش برای مقاومت در برابر این تغییر فقط کار شما و افراد دور و برتان را سخت تر می کند. وارد واگن افکار و ایده های نو و پیشرفته شوید. در غیر این صورت، بعداً در موقعیت بدی گیر می کنید.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2134
  • کل نظرات : 353
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,010
  • بازدید ماه : 2,010
  • بازدید سال : 179,523
  • بازدید کلی : 3,035,300